laatste verslag - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Tom Ierland - WaarBenJij.nu laatste verslag - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Tom Ierland - WaarBenJij.nu

laatste verslag

Door: tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

06 Juli 2017 | Spanje, Playa Blanca

dat waren dan 2 maanden en 400 werkuren ik heb veel genoten van deze stage natuurlijk had het ook ups en downs ik heb veel geleerd van het werk en op me zelf wonen en communiceren in een andere taal.
ik ga het daar wel missen want heb daar een hele leuke tijd gehad maar ik heb ook wel zin in vakantie en om mijn vrienden en familie weer te zien bij deze sluit ik mijn verslag af

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa Blanca

Mijn eerste reis alleen

Ik loop stage in hotel lopêz in Lanzarote

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2017

laatste verslag

30 Juni 2017

4e verslag

10 Juni 2017

3e verslag

12 Mei 2017

2e verslag

07 Mei 2017

Eerste week
Tom

Actief sinds 06 Juni 2017
Verslag gelezen: 524
Totaal aantal bezoekers 1397

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 15 Juli 2017

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: