4e verslag - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Tom Ierland - WaarBenJij.nu 4e verslag - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Tom Ierland - WaarBenJij.nu

4e verslag

Door: tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

30 Juni 2017 | Spanje, Playa Blanca

4e verslag na 7 weken hebben gewerkt en weinig vrije dagen gehad ben ik bijna klaar met mijn stage ik heb hier veel vrienden gemaakt dus die ga ik zeker missen,
het werk zou ik ook wel leuk vinden als bijbaantje maar ik mis het normale leven in nederland wel

het is wel raar dat ze hier geen statiegeld hebben op flessen,
ze printen hier automatisch het bonnetje uit wat niet goed voor het milieu is.
het is geen gewoonte als je 18 bent dat je gaat lessen voor je rijbewijs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa Blanca

Mijn eerste reis alleen

Ik loop stage in hotel lopêz in Lanzarote

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2017

laatste verslag

30 Juni 2017

4e verslag

10 Juni 2017

3e verslag

12 Mei 2017

2e verslag

07 Mei 2017

Eerste week
Tom

Actief sinds 06 Juni 2017
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 1396

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 15 Juli 2017

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: