2e verslag - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Tom Ierland - WaarBenJij.nu 2e verslag - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Tom Ierland - WaarBenJij.nu

2e verslag

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

12 Mei 2017 | Spanje, Playa Blanca

Vervolg op het eerste verslag Ijmke ging na 3 dagen weer naar huis dus toen was ik alleen opzich gaat me dit goed af. Eigen boodschappen doen de was doen en 40+ uur in de week werken en daarnaast ook nog uitgaan en series kijken en aan het strand liggen ben inmiddels goed gewend aan dat leven en het bevalt me goed hier alleen dat ik geen WiFi heb en een primitieve kamer blijft wennen het werk vind ik ook wel leuk alleen zou dat niet me hele leven willen blijven doen

  • 02 Juli 2017 - 18:45

    Susanne:

    Hallo Tom, goed om te lezen dat je je draai hebt gevonden op Lanzarote! Plaats je ook een keer foto's? Ik ben nieuwsgierig! Succes en veel plezier de komende tijd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa Blanca

Mijn eerste reis alleen

Ik loop stage in hotel lopêz in Lanzarote

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2017

laatste verslag

30 Juni 2017

4e verslag

10 Juni 2017

3e verslag

12 Mei 2017

2e verslag

07 Mei 2017

Eerste week
Tom

Actief sinds 06 Juni 2017
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 1408

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 15 Juli 2017

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: