Eerste week - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Tom Ierland - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Tom Ierland - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

07 Mei 2017 | Spanje, Playa Blanca

De eerste dag dat ik aan kwam in Lanzarote (Spanje) was wennen zonder ouders maar wel met Ijmke.
Mn kamer was erg simpel een bed en een kast, de kast viel uit elkaar er zaten vlekken in mijn bed en er zaten gaten in mijn kussen dus dat moest ik effe oplossen uiteindelijk wel wat verbetering. Ik moest ook mijn kamer delen met een Spaanse jongen maar dat was wel oke want nu kan ik een paar Spaanse woorden het werk was ook wel wennen want ik had nog nooit in een restaurant gewerkt en dan een restaurant waar 500 mensen 3x per dag komen eten was erg wennen en hard werken maar na een paar dagen kwam ik wel in het werk en vond ik het wel leuk te vinden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa Blanca

Mijn eerste reis alleen

Ik loop stage in hotel lopêz in Lanzarote

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2017

laatste verslag

30 Juni 2017

4e verslag

10 Juni 2017

3e verslag

12 Mei 2017

2e verslag

07 Mei 2017

Eerste week
Tom

Actief sinds 06 Juni 2017
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 1399

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 15 Juli 2017

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: